K rozvoji malých brazilských automobilek došlo mezi šedesátými a osmdesátými léty. Mohla za to přísná omezení, která uvalila místní vláda na import automobilů. Chtěla tak podpořit domácí produkci. To se do jisté míry podařilo.

V Brazílii žijící Ital Gannaro Malzoni si v roce 1964 otevřel malou manufakturu nazvanou DKW-Malzoni, kde produkoval sportovní vozy určené výhradně na závodní okruhy. Využíval právě motor německé automobilky DKW. Šlo o slabý dvoutaktní tříválec. Jeho vozy ale těžily hlavně z nízké hmotnosti.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se