Dnes nejdražší auto světa znají snad všichni. Bugatti Veryon patřící do portfolia koncernu Volkswagen si vydobylo slávu nejen díky vysoké ceně začínající okolo 30 milionů korun, ale také díky rychlostnímu rekordu a zápisu do Guinessovy knihy (přes 431 km/h). Vůz se v médiích objevuje pravidelně.

Už méně známý je ale jeho předchůdce. Před více než dvaceti lety se totiž bohatý podnikatel Romano Artioli rozhodl oživit značku Bugatti, která fungovala až do šedesátých let. K vozů nesoucím jméno jejich zakladatele Ettoreho měl blízký vztah, vlastnil jich hned několik. Zčásti proto šlo spíše o splnění snu, než pečlivě promyšlený podnikatelský záměr.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se