V polovině sedmdesátých let prožívala Brazílie krizi. Lékem na ni mělo být zvýhodnění domácího průmyslu, což se týkalo i výroby aut. Dovážené vozy byly vystaveny až 50 procentnímu zdanění, zatímco na ty domácí se vztahoval poplatek ve výši jen několika procent.

Jenže vídat na silnici pouze samé pick-upy s logem Volkswagenu není právě zábavné. Mario Richard Hofstetter se proto rozhodl, že na brazilské silnice pošle domácí auto, které v řidičích probudí touhu po sportovním svezení. Zrodil se nápad na Hofstetter Turbo.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se