Konstruktér Eberhard Schulz si v roce 1982 otevřel malou dílnu v německé Leonbergu (později se přestěhoval do Hildesheimu). Využil v ní své zkušenosti z výroby vozů Porsche a Mercedes-Benz. Manufakturu pojmenoval Isdera, tedy Ingenieurbüro für Styling, Design und Racing (Studio pro styling, design a závody).

Ještě tři roky před tím poslal na silnice vůz Erator GTE, který měl fungovat jako replika slavného závodního auta Ford GT40. Nyní ale nastal čas pro vlastní návrhy a vlastní konstrukci. Do znaku si vybral německou orlici, která měla jeho nové vozy pohánět vpřed.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se