Žebříček dvaceti nejúspěšnějších automobilových značek v září pro Škodu Auto nevypadal na první pohled tak optimisticky jako v srpnu, kdy poprvé v historii vklouzla do první desítky (podrobnosti zde).
Tentokrát sice obsadila své tradiční 12. místo, které jí patří i po devíti měsících, ale na Toyotu, Citroën a Fiat jí scházelo několik stovek, v posledním případě dokonce jen kusů nově registrovaných vozů.
Škoda si v září meziročně polepšila o 17 procent, což je mezi sledovanými značkami jeden z nejlepších výsledků a postavení premianta koncernu Volkswagen. Lepší než Škoda byla v devátém měsíci jen Dacia (+40 %), Mazda (+30 %) a o pár desetin i Renault (po zaokrouhlení také +17 %). Za devět měsíců letošního roku se ale česká značka stále pohybuje v mírné meziroční ztrátě -1,5 %.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.