Hyundai Veloster je vše, jen ne tradičně zařaditelný vůz. Podívejte se na něj ze strany řidiče, uvidíte jen jedny dveře, je to tedy kupé. Na straně spolujezdce však najdete dvoje dveře, i když ty druhé se snaží kliku maskovat v okenním rámu. Přístup do kufru je praktický díky velkým čtvrtým dveřím zasahujícím až nad hlavy cestujících. Je ale potřeba si dát pozor, aby lidé vzadu nedostali při zavírání ránu do hlavy.

Veloster tedy na první pohled působí rozporuplně, v jeho uspořádání je ale logika. V třídveřových vozech, proti kterým by se mohl postavit, si lidé, pokud si už vůbec sedají do druhé řady sedadel, nejdříve sednou za spolujezdce a pak teprve v případě nutnosti za řidiče. Tak proč jim nástup neusnadnit jedním otvorem navíc?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se