Korejská automobilka Hyundai má na českém trhu velmi dobré postavení. Do karet jí hraje fakt, že modely i30, ix20 a ix35 vyrábí v severomoravských Nošovicích. Češi je tak mohou považovat za „svá“ auta, a na to Hyundai sází i ve svých kampaních.
Její šéf Vladimír Vošický si je velmi jistý svou pozicí v Česku. "Hyundai je nejoblíbenější automobilovou značkou v ČR, díky obrovskému přílivu nových zákazníků. Chcete-li důkaz, rozhlédněte se po českých silnicích," odpovídal Vošický na dotazy čtenářů.
Pozornost v Česku vzbudila i snaha Hyundai o správné vyslovování jejího názvu. V reklamách i na tiskových konferencích se tak nyní mluví o "Hjondé". "Výslovnost názvu značky Hyundai je hjondé, používáme ji proto, abychom i zvukově dali najevo, jak moc se Hyundai vylepšil a jak hodně může nabídnout," vysvětlil Vošický.
"Kvalitu našich vozů srovnáváme i s prémiovými značkami a jsme přesvědčeni, že naším zákazníkům nabízíme prémiový design, prémiové materiály, prémiovou kvalitu, za přístupnou cenu," pokračoval Vošický v propagaci značky a dodal: "Hyundai už dávno není pro smích, v Mladé Boleslavi teprve ne."
Online rozhovor
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist