Trh s elektromobily v Česku roste. I když jsou prodeje aut na baterky nižší než v západní Evropě, tempo se zvyšuje. A největší prospěch z toho má Škoda Auto. Poprvé v Česku totiž drží v segmentu elektroaut větší podíl než v celkových prodejích bez ohledu na typ pohonu. Podle šéfa značky pro český trh Jiřího Maláčka je růst elektromobility „zlomový moment“, který mění pozici firmy i dynamiku nákupů.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak Škoda dosáhla v EV segmentu vyššího podílu než ve svých celkových prodejích.
  • Jak se změnila role státních dotací a proč jejich konec nevedl k propadu zájmu.
  • Jaké jsou hlavní překážky růstu EV v Česku.
  • Jak se vyvíjí trh s ojetými elektromobily a jaké služby pro ně Škoda nabízí.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se