Po modelech CX-5, 6 a 3 přišla řada na další Mazdu nové generace využívající designový jazyk zvaný Kodo. Japonci ukázali nový vůz řady 2. Městský hatchback, který na českém trhu bojuje například se Škodou Fabia nebo Opelem Corsa, vychází z konceptu Hazumi.
Mazda klade z hlediska designu silný důraz na propojenost svých modelů. Proto zpředu malá dvojka působí jako lehce zmenšená trojka. Najdeme na ní totiž vše – výrazné světlomety, nárazník i chromem zdobenou masku chladiče velmi podobného tvaru. Oblá linka karoserie typická i pro minulou generaci dvojky zůstala.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.