U Mazdy funguje zvláštní tradice. Vyrábí generace svých modelů po etapách a každá z nich má jiný motiv. Ta nejnovější se drží designového jazyka zvaného Kodo, což ve volném překladu znamená "duše v pohybu". Jako první s ním vyjelo kompaktní SUV Mazda CX-5, pak se objevil na sedanu Mazda 6 a nyní ho dostala nová trojka. Ta existuje jako hatchback, tedy konkurent třeba Volkswagenu Golf, nebo jako námi testovaný sedan.
Nutno podotknout, že budovat silný jednotný image značky je dobrý nápad. Mazda 3 sice působí jen jako zmenšená šestka, ale to jí neubírá na přitažlivosti. A člověk rád přehlédne i ta menší 16“ kola. Interiér je zpracovaný v japonském stylu.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.