Jako jediný model značky v celé historii se může pochlubit vidlicovým dvanáctiválcem, pocházejícím přímo od Rolls-Royce. Veškeré další pokusy, které navíc přišly až po roce 1998, totiž mají na starosti technici BMW.

Agregát V12 vznikl sesazením dvou vlastních řadových šestiválců, jejichž původ lze vysledovat pod kapotou Phantomu II. Díky karburátoru, lepšímu chlazení a lubrikaci mohla značka zapracovat na snížení objemu, přestože výkon vyšplhal až na 165 koní.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se