Vůz byl představen již v roce 1935, tedy 12 měsíců před slavnostním zapálením olympijské pochodně. Chybu tím ale značka rozhodně neudělala. Velká očekávání doslova hnala lidi do autosalonů.

Stejně tak se o četné návštěvy zasloužila hospodářská politika Adolfa Hitlera, která snížila nezaměstnanost ze tří milionů lidí na 300 tisíc, a relativně příznivá cena vozu startující na 2500 říšských markách (konkurenční Ford Taunus stál o 400 říšských marek více).

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se