Rok po závodech v Indianopolis Harry C. Stutz automobilku přejmenoval podle svého příjmení a soustředil se na výrobu výkonných roadsterů, které jako jedny z prvních automobilů na světě začaly používat motor se čtyřventilovou technikou.

Stutz jako vůbec první přišel také s tzv. podvěsným šasi, které mělo nápravy nad rámem, nikoliv pod ním jako konkurence. S tím bylo spojeno protažení listových pružin na takřka metrovou délku, zvětšena byla i kola. Přesto se vozy Stutz mohly pyšnit jedním z nejníže položených těžišť té doby, což napomáhalo jízdním vlastnostem.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se