Ferrari po sobě zanechal nedokončené vrcholné dílo v podobě vidlicového šestiválce, který byl posléze užit v modelu Dino 206 GT. Zásluhu na tom nesl Vittorio Jano, další z technických géniů.

S ním se Enzo Ferrari znal již z dob svého působení u Alfy Romeo, kde se Jano podepsal hlavně pod brilantní modelovou řadu 6C. Jejím vyvrcholením byla verze 2500, poslední ručně vyráběný vůz značky se separovaným šasi a zároveň i poslední silniční model v řadě 6C.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se