Zapomeňte na pětiválec. Focus ST má nově pod kapotu čtyřválec, ale jaký! Je obdařen pořádným turbodmychadlem, přímým vstřikováním a proměnným časováním ventilů. Výsledek? Hlavně vysoký výkon: 250 koní.

Tady v Sosnové na vyzkoušení čekají hned dvě karosářské varianty. Ford Focus ST je totiž v Česku k dostání nejen jako hatchback, ale také jako kombi. Oběma vozům to přitom sluší, nejvíce lidí ale pozoruje kratší verzi. Nejen proto, že září nádherným žlutým lakováním Electric (připlácí se za něj 36 tisíc korun), ale navíc s ním po okruhu lítá závodník Martin Prokop.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se