Nafta patří do kamen. Kdo nemaže, nejede, a čím víc elektroniky, tím víc problémů. Zákony z autíčkářského světa zlidověly. Dost hlášek míří také na Porsche. Je prý hlučné, smrdí po benzinu a při řazení vám dává zažít pocit, že jste právě nakopli ocelového koně do slabin.

Jenže pak přijde nový Macan a udělá v hlavě malý blackout. Nová generace je čistě elektrická a fanoušky to rozdělilo. Ne všichni skalní příznivci to přijali s pochopením a prodeje značky se na mnoha trzích propadly. Ne ale všude. Třeba v Česku je Macan Electric poměrně populární. Za sedm měsíců letošního roku se prodalo 99 aut, tedy dvakrát víc než spalovacích variant za stejné období loni.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak hmotnost Macanu EV ovlivňuje jízdní vlastnosti.
  • Jaký je deklarovaný a reálný dojezd při běžné a sportovní jízdě.
  • Jak se změnil interiér, prostor a užitná hodnota oproti předchozí generaci.
  • Jak elektrifikace proměnila vnímání značky mezi tradičními příznivci Porsche.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.