Před proskleným showroomem stojí matně šedá DB12, za dveřmi pak malachitově zelený Vanquish na zlatých kolech s cenou začínající minimálně na 12 milionech korun. Aston Martin zprovoznil první dealerství v pražských Strašnicích v areálu CarTec Group, který vedle BMW a Mini prodává také modely Rolls-Royce a od loňského podzimu přibral britskou luxusně-sportovní značku proslavenou Jamesem Bondem.

„I tak jde ale o provizorium, v průběhu roku se autosalon ještě zvětší a vybaví v duchu designu značky. Přestavba bude velmi nákladná, značka má na design showroomů velmi vysoké nároky, dokonce vyšší než Rolls-Royce,“ říká Pavel Kalouš, brand manažer obou britských automobilek na českém trhu. Právě prodejnu značky s dvěma R rekonstruovali ve Strašnicích loni a práce vyšly na více než 25 milionů korun.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se Aston Martin etabloval na českém trhu?
  • Jaké limitované edice se již prodaly?
  • Co oslabuje prodeje luxusních vozů v Česku?
  • Jakou strategii má české dealerství pro růst prodeje?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se