Před proskleným showroomem stojí matně šedá DB12, za dveřmi pak malachitově zelený Vanquish na zlatých kolech s cenou začínající minimálně na 12 milionech korun. Aston Martin zprovoznil první dealerství v pražských Strašnicích v areálu CarTec Group, který vedle BMW a Mini prodává také modely Rolls-Royce a od loňského podzimu přibral britskou luxusně-sportovní značku proslavenou Jamesem Bondem.
„I tak jde ale o provizorium, v průběhu roku se autosalon ještě zvětší a vybaví v duchu designu značky. Přestavba bude velmi nákladná, značka má na design showroomů velmi vysoké nároky, dokonce vyšší než Rolls-Royce,“ říká Pavel Kalouš, brand manažer obou britských automobilek na českém trhu. Právě prodejnu značky s dvěma R rekonstruovali ve Strašnicích loni a práce vyšly na více než 25 milionů korun.
Co se dočtete dál
- Jak se Aston Martin etabloval na českém trhu?
- Jaké limitované edice se již prodaly?
- Co oslabuje prodeje luxusních vozů v Česku?
- Jakou strategii má české dealerství pro růst prodeje?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.