Hrozba pokut za překročení emisí u nově prodaných aut v rámci EU je pro automobilky jedním z hlavních témat letošního roku. Kolik musí Škoda Auto prodat elektromobilů na českém trhu, aby se sankcím na konci letošního roku vyhnula, ale zveřejňovat nechce. „Plány pochopitelně máme vypracované, jsou však interní a sdílet je nechceme,“ říká Jiří Maláček, vedoucí prodeje značky pro domácí trh.
Firma o tom prý komunikuje s obchodními partnery a jedná s dealery o možnostech, jak nákup nízkoemisních aut podpořit. „Zda oni přistoupí na dodatečné slevy, je už výhradně na nich,“ dodává Maláček. Standardní praxe je taková, že dealeři dosáhnou na bonusy od dodavatelů až po splnění stanoveného počtu prodaných elektromobilů.
Co se dočtete dál
- Proč automobilka tají odhad letošních prodejů elektromobilů?
- Jak ovlivní plány automobilky zákazníci a jejich preference
- Co přispělo k nárůstu prodeje ojetin v rámci programu Škoda Plus?
- Jakým způsobem se automobilka snaží zvýšit důvěru v ojetiny?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.