Dacia postupně zvedá laťku. Zatímco první generace Dusteru byla oblíbená hlavně díky lákavě nízké ceně, druhá přidala i hezčí kabinu. Třetí, která právě přichází na trh, už ze všech úhlů působí jako přitažlivé auto. Málokterý moderní vůz během doby, kterou je na trhu, prodělal tak radikální proměnu.

Vedle výrazného designu je zásadní novinkou fakt, že Duster už se nenabídne s naftovým motorem. Končí také velmi povedený čtyřválcový motor TCe 130 a rovněž i základní zážehový litrový tříválec TCe 90.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaký je rozdíl ve výbavách nového Dusteru.
  • Na kolik vyjdou jednotlivé motorizace.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se