Kdo si loni pustil televizi, otevřel časopis nebo projel kolem billboardů u hlavních tahů, neutekl reklamě na čínskou automobilku s britským jménem MG. Byla všude a lákala na cenově dostupné spalovací SUV nebo elektromobily. Značka přiznává, že loni za inzerci v českých médiích utratila bez drobných 100 milionů korun, tedy ne o moc méně než nejprodávanější Škoda Auto, Volkswagen či Hyundai. A letos prý chce za reklamu utratit ještě o dalších 50 milionů víc.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaká auta letos MG uvede na trh.
  • Proč si myslí, že bude mít oproti jiným čínským značkám na českém trhu i nadále výhodu.
  • A jakou slevu nabízí pro elektrické modely a proč.
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.