Kdo si loni pustil televizi, otevřel časopis nebo projel kolem billboardů u hlavních tahů, neutekl reklamě na čínskou automobilku s britským jménem MG. Byla všude a lákala na cenově dostupné spalovací SUV nebo elektromobily. Značka přiznává, že loni za inzerci v českých médiích utratila bez drobných 100 milionů korun, tedy ne o moc méně než nejprodávanější Škoda Auto, Volkswagen či Hyundai. A letos prý chce za reklamu utratit ještě o dalších 50 milionů víc.
Co se dočtete dál
- Jaká auta letos MG uvede na trh.
- Proč si myslí, že bude mít oproti jiným čínským značkám na českém trhu i nadále výhodu.
- A jakou slevu nabízí pro elektrické modely a proč.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.