Renault se podobně jako většina velkých automobilek pustil do výroby elektromobilů. Oproti konkurentům má ale trochu jinou filozofii. Místo velkých SUV, kam se dá umně skrýt velká baterka a přilepit vyšší marže, vsází na auta do města. A Renault 5 má být jen začátek.
„Chceme dělat auta, která nejsou zátěží pro společnost, jsou dostupná a přepraví celou rodinu bez toho, aby vážila přes dvě tuny,“ vysvětluje v rozhovoru pro HN viceprezident Renaultu Bruno Vanel francouzskou elektrickou strategii.
Co se dočtete dál
- Jak bude vypadat a na kolik vyjde chystaný Renault 5.
- Jaké další elektrické modely automobilka chystá.
- Proč sází na retrojména.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.