Autonomní řízení je v automobilovém světě po přechodu k elektrickému pohonu „další velkou věcí“. První autonomní taxíky by se během několika let měly objevit i v Evropě a koncern Volkswagen očekává, že autonomie a s ní spojené nové služby mobility se na příjmech skupiny budou v roce 2030 podílet z patnácti procent. Budou stačit samořiditelnému autu kamery? I na to odpovídá přední český informatik a odborník na strojové učení a čtení Jiří Matas.
Ještě na vás čeká 95 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.