Loni v srpnu Škoda Auto poprvé v historii pronikla na evropském trhu mezi deset nejúspěšnějších značek. Letos v obou prázdninových měsících desátou příčku ještě o stupeň vylepšila. Poráží Citroën, Fiat nebo Toyotu.
Škodě se aktuálně v Evropě z hlediska prodeje nových osobních aut opravdu daří, o čemž svědčí i další parametry. V červenci (+28 %) i v srpnu (+21 %) se chlubí nejvyšším meziročním nárůstem registrací nových aut ze všech významnějších značek. Lépe na tom byli pouze menší výrobci Mitsubishi a Jeep.
V srpnu Škoda také ukořistila historicky nejvyšší podíl na trzích EU a EFTA (Švýcarsko, Norsko a Island) – 5,2 %. Trochu to kontrastuje se srpnovou situací na českém trhu, kde si Škoda vybrala slabší měsíc s letošním nejnižším podílem – podrobnosti zde.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.