Stejně jako ostatní modely Volkswagen Golf, stojí i verze GTD na modulární platformě MQB. Nastavitelný podvozek, který využívá i domácí Škoda Octavia a další kompaktní modely koncernu, umožnil snížení hmotnosti. Zvýšil přitom tuhost. Nový Golf GTD tak váží 1302 kg, což je o 27 kg méně.

Vůz pod přední kapotou dostal dvoulitrový naftový čtyřválec TDI z řady EA288. Má nižší kompresní poměr než předchozí motor a díky tomu může disponovat výkonem 184 koní a maximálním točivým momentem 379 Nm. Předchozí generace vozu měla 168 k, 350 Nm.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se