Land Rover Defender se v podstatě vyrábí už od roku 1948. I když se mnohokrát změnil, nikdo to nebylo tak, aby nějak výrazně obměnil i svou konstrukci. Základ je tedy stejný. Vzpomínku na doby dávno minulé s sebou nenese tvar hranaté karosérie zdobené viditelnými nýty.

Defender se vyrábí v několika karosářských variantách. Testovaný kousek je Double Cab Pick Up, což znamená, že nabídne hodně prostoru pro převoz nákladu na korbě, zároveň ale místo pro pět členů posádky. Postaven je na základě střední délky podvozku s označení 110. Defendery se ale dělají i krátké 90 a dlouhé 130. Stodesítka nabízí podle mě nejlepší poměr mezi prostorem a průchodností v terénu – rozvor činí 2794 mm.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se