S Passatem, kterému se daří v Evropě, se Volkswagen dlouho marně snažil uspět ve Spojených státech. Nešlo to, problémem byla vyšší cena než u zavedené konkurence. Přitom sedany střední třídy patří v USA k nejoblíbenějším vozům. Nejprodávanější model na tamním trhu je Toyota Camry, která také spadá do této kategorie. Americká verze Passatu se má nyní stát jejím konkurentem.
Za loňský rok prodal VW v USA 257 tisíc všech svých modelů, ale cíl firmy je mnohem vyšší: v roce 2018 chce na tamním trhu prodat 800 tisíc aut. Poprvé ve své historii proto postavila továrnu přímo na území Spojených států a začala produkovat nový Passat – více americký, a hlavně mnohem levnější. Vyrazili jsme do městečka Chattanooga v Tennessee, kde fabrika VW stojí, abychom mohli exkluzivně srovnat vůz určený pro americký trh s tím, který se prodává v Česku.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.