Rozdíl mezi oběma vozy je znatelný jen na čelní masce. Velkou chromovanou příď s hvězdou ve znaku vystřídala trochu menší chromovaná příď s nápisem Lancia ve znaku. Jiné změny na karosérii ani uvnitř příliš nehledejte.
Zato motorizace jsou něco jiného. Jsou totiž založené na evropské verzi Chrysleru Grand Voyager, který se v USA prodával pod názvem Town & Country. Na rozdíl od něj je v Evropě k dispozici turbodiesel pod kapotou.
Jde o common rail o objemu 2,8 litru, který samozřejmě splňuje emisní normu Euro 5. Výkon je 163 koní, maximum točivého momentu má hodnotu 360 Nm. Kombinovaná spotřeba má hodnotu 7,9 litru nafty na 100 km.
Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD: opravdu ve velkém - čtěte ZDE
Kabriolet Chrysler 200 se bude v Evropě prodávat jako Lancia - čtěte ZDE
Uvidíme, jak si Lancia s novými modely povede. Zastánce amerických aut by mohl odradit znak Lancie na kapotě, zastánce italských vozů zase jejich původ z USA.
Lancia Voyager
Tip na vánoční dárek pro náročné: Pořiďte jim speciální Ferrari za 7,1 milionu - čtěte ZDE
EKONOM: Nová Škoda Citigo vyjíždí se starým znakem. Měla by rozhýbat český trh - čtěte ZDE
První kilometry za volantem BMW1: Komfort zvítězil nad sportovním svezením - čtěte ZDE
Italský úpravce dostal z malého Fiatu 500 přes 300 koní - čtěte ZDE