Rozdíl mezi oběma vozy je znatelný jen na čelní masce. Velkou chromovanou příď s hvězdou ve znaku vystřídala trochu menší chromovaná příď s nápisem Lancia ve znaku. Jiné změny na karosérii ani uvnitř příliš nehledejte.

Zato motorizace jsou něco jiného. Jsou totiž založené na evropské verzi Chrysleru Grand Voyager, který se v USA prodával pod názvem Town & Country. Na rozdíl od něj je v Evropě k dispozici turbodiesel pod kapotou.

Jde o common rail o objemu 2,8 litru, který samozřejmě splňuje emisní normu Euro 5. Výkon je 163 koní, maximum točivého momentu má hodnotu 360 Nm. Kombinovaná spotřeba má hodnotu 7,9 litru nafty na 100 km.

Pro zastánce amerických hodnot je ještě připraven benzinový šestiválec Pentastar, i když ten bude mít na evropském trhu jen minoritní podíl. Výkon motoru je v tomto případě 283 koní, průměrná spotřeba převyšuje hranici 10 litrů na 100 km.

Uvidíme, jak si Lancia s novými modely povede. Zastánce amerických aut by mohl odradit znak Lancie na kapotě, zastánce italských vozů zase jejich původ z USA.