BMW X5 si za svůj vzor vzalo nedávno odhalené ostré BMW X5M. Proto má na předním nárazníku nové a větší nasávací otvory. Přepracovaný byl také zadní nárazník. Nyní na voze najdeme mnohem více lakovaných dílů, které vystřídaly nehezké černé plasty. Lemování oblouků nad koly ale zůstalo.
Zásadní změny jsou však pod kapotou. Verze BMW X5 xDrive35i nově dostane 3,0litrový řadový šestiválec s jedním turbodmychadelm s označením N55. Jeho výkon je 306 koní a známe ho už z několika jiných modelů mnichovské automobilky (testovali jsme například v BMW 335i Coupé nebo BMW Z4 sDrive35i).
Velké SUV se také dočká pořádného osmiválce s objemem 4,4litru osazeného dvěma turbodmychadly a s výkonem 407 koní. K dispozici bude pod označením BMW X5 xDrive50i. Ten už se vyskytuje v BMW X6, limuzíně řady 7 nebo nejnovějším BMW 5 Gran Turismo. Oblíbený naftový šestiválec xDrive35d zůstane až do roku 2011 beze změny.
BMW X5
BMW X5
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist