Má na starosti budování veřejné dobíjecí infrastruktury pro elektromobily v české divizi E.ON. Už osm let kompletně zařizuje veškeré dotační programy, které se na to využívají, a koordinuje miliardové investice do budování sítě. První rozhovor přitom Helena Švejdová, jedna ze dvou jednatelů E.ON Drive Infrastructure, dává teprve nyní. Popisuje, jak se proměnila ekonomika elektromobility a proč je v Česku stále obtížné dobíjecí stanice stavět efektivně a rychle.
Co se dočtete dál
- Jak se vyvíjela podpora výstavby dobíjecí infrastruktury v Česku.
- Na jaké potíže naráží E.ON při budování dobíjecích stanic.
- Kde se nachází nejvytíženější stanice a jaký je jejich výkon.
- Co je hlavním důvodem nízké vytíženosti stanic mimo městské aglomerace.
- Jaká jsou omezení spojená s dotačními programy ve výstavbě stanic.
- Jak se vyrovnává E.ON s kritikou ceny veřejného dobíjení.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.