Užitková divize Ford Pro v Evropě táhne prodeje automobilky s modrým oválem ve znaku. Zatímco její osobní auta mají na evropském trhu podíl necelá tři procenta, užitkové modely podle Hanse Schepa, generálního ředitele divize Ford Pro v Evropě, atakují v prvním čtvrtletí letošního roku pětinový podíl. Je to takřka dvojnásobek toho, kolik prodá nejbližší konkurence.
Schep zdůrazňuje, že pro zákazníky není důležitá jen nabídka modelů, ale i celý ekosystém, který značka nabízí. Z něho těží jak první majitelé, tak další zájemci na sekundárním trhu. „Díky konektivitě, kterou v autě máme, uvidíte, jak se – a použijme jako příklad elektrickou dodávku – s ní jezdilo, jaká byla údržba, jaký je stav baterky nebo jestli byl servis proveden vždy včas. To znamená, že zůstatková hodnota půjde nahoru. A druhý majitel přesně ví, jaké auto si kupuje,“ vysvětluje v rozhovoru s HN.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.