Užitková divize Ford Pro v Evropě táhne prodeje automobilky s modrým oválem ve znaku. Zatímco její osobní auta mají na evropském trhu podíl necelá tři procenta, užitkové modely podle Hanse Schepa, generálního ředitele divize Ford Pro v Evropě, atakují v prvním čtvrtletí letošního roku pětinový podíl. Je to takřka dvojnásobek toho, kolik prodá nejbližší konkurence.

Schep zdůrazňuje, že pro zákazníky není důležitá jen nabídka modelů, ale i celý ekosystém, který značka nabízí. Z něho těží jak první majitelé, tak další zájemci na sekundárním trhu. „Díky konektivitě, kterou v autě máme, uvidíte, jak se – a použijme jako příklad elektrickou dodávku – s ní jezdilo, jaká byla údržba, jaký je stav baterky nebo jestli byl servis proveden vždy včas. To znamená, že zůstatková hodnota půjde nahoru. A druhý majitel přesně ví, jaké auto si kupuje,“ vysvětluje v rozhovoru s HN.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.