Byla to první sériová Tatra s proudnicovou karoserií a také první Tatra s ocelovou polosamonosnou karoserií. A podle některých je to vůbec nejhezčí auto, jaké kdy v Česku vzniklo. Více než pětimetrová limuzína Tatra 77 byla vzácná už v době vzniku v roce 1934, však také stála 80 tisíc korun. Pro představu, za stejnou cenu jste mohli v té době mít téměř tři Škody Rapid. Dodnes se jich dochovalo jen zhruba 25 z 255 vyrobených, majitele tak nemění zrovna lacino.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se