Ústřední továrna koncernu Volkswagen v německém Wolfsburgu se podle německého magazínu Handelsblatt potýká s nedostatečnou vytížeností. Ještě před několika lety se mluvilo o tom, že by z ní mohlo ročně vyjet na dva miliony aut, loni to ale bylo jen sedm set tisíc a letos by číslo mohlo klesnout až na půl milionu. Řešení musí být levné a rychlé: Kodiaq made in Wolfsburg.

Továrnu v mateřském dolnosaském Wolfsburgu dnes nezvládnou vytížit ani dva klíčové modely značky Volkswagen - kompaktní Golf, tradičně nejprodávanější auto v Evropě, a SUV Tiguan, který byl vloni vůbec nejžádanějším vozem této značky na celém světě. 

V případě Golfu dokonce Wolfsburg nově získal odpovědnost za jeho globální výrobu. Budou tu vznikat auta pro Severní Ameriku a také verze kombi, která se v minulé generaci vyráběla v saském Cvikově. Tam nově vznikají elektrické hatchbacky ID.3.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se