Lexus je luxusní značka, která staví svůj image na výrobě hybridních aut. Každý model z její nabídky má minimálně jeden takový pohon, sedan z řady GS nyní dokonce dva. Kromě známé kombinace benzinového šestiválce s elektromotorem se teď připojuje i slabší čtyřválec. Výhody? Nižší cena i spotřeba.
Benzinový motor s objemem 2,5 litru má výkon 181 koní, pracuje v atkinsonově cyklu (má vyšší účinnost), je vybaven vstřikováním D-4S a variabilním časováním ventilů Dual VVT-i. K tomu připočítejme synchronní elektromotor (143 k) a výsledkem je celkový výkon soustrojí 223 koní. Spotřeba by přitom díky možnosti jet i čistě na elektřinu měla být v průměru 4,7 litru benzinu na 100 km.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.