Pagani Zonda Revolucion je posledním speciálním modelem supersportu, který poprvé vyjel na silnice roku 1999. V posledním díle své historie by měl spojit dohromady vše, co ho udělalo slavným. Vůz z malé italské manufaktury, která patří argentinskému vizionáři, je silný, rychlý, aerodynamický a velmi, velmi drahý.
Pod kapotou poslední Zondy se jako obvykle usídlil dvanáctiválcový motor z dílny AMG. Jednotka s objemem 6,0 litru je schopna vyprodukovat sílu celkem 800 koní. Na kola putuje za pomoci šestistupňové sekvenční převodovky, která zvládne přeřadit za 20 milisekund.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.