Nové Porsche 911 s generačním označením 991 se jako obvykle vzhledově od svého předchůdce příliš neodlišilo. Základní tvary karosérie u tohoto modelu musí být vždy zachovány. A tak se designéři měnili postavení denních LED na přídi, záď dostala užší brzdová světla a výraznou dělící linku.

Na palubě jsou změny poměrně výrazné. Zůstala sice zachována pětice budíků (také odkaz na minulost), palubní deska se ale výrazně podobá té, se kterou jezdí velký sedan Porsche Panamera. Vysoký středový tunel je však logicky užší. Podobně jako v Panameře či Cayenne dostane i 911 do jednoho z budíků displej navigace.

Pod zádí modelu 911 se ale odehrály daleko výraznější změny. Porsche zatím nevydalo žádné oficiální informace, podle interních zdrojů ale inženýři výrazně upravily oba ploché šestiválcové motory.

Model 911 Carrera dostane k pohonu motor o objemu 3,4 litru s přímým vstřikem, který bude mít k dispozici výkon 350 koní a maximum točivého momentu 380 Nm. Silnější varianta Carrera S bude od 3,8litrového motoru posílat na zadní kola 400 koní.

K řazení samozřejmě poslouží automatická dvouspojková převodovka PDK, která se rozšířená napříč modelovým spektrem značky. Novinkou je ale manuální převodovka se sedmi rychlostními stupni.

Porsche 911 (991) se veřejnosti odhalí na autosalonu ve Frankfurtu. vzhledem k úniku prvních fotografií a informací se dá očekávat, že se ještě před tím dočkáme oficiálních materiálů.

 

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist