Zatímco v Evropě velké autosalony strádají a třeba přehlídka v Ženevě to zabalila úplně, na opačném konci světa je situace naprosto odlišná. Čína má každý rok dvě významné výstavy osobních aut – podzimní probíhá v Kantonu a jarní se koná na střídačku v Pekingu nebo Šanghaji. Letos vyšla řada na Šanghaj, ve středu odstartovaný největší automobilový veletrh světa potrvá do 2. května. A že jde o akci, která je velkým lákadlem nejen pro místní, tu vidíte prakticky na každém kroku.

Ve městě jsou desítky poutačů, v metru mířícím na výstaviště už se první den – tradičně určený hlavně novinářům – nedá hnout. Autem to raději ani nezkoušejte, z centra do veletržního komplexu je to sotva 25 kilometrů, ale cesta kvůli obrovským zácpám, navzdory místy i čtyřproudým komunikacím, zabere hodně přes hodinu. Metrem počítejte kolem 40 minut.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Kdo je na veletrhu a co vystavuje.
  • Jak je vidět na veletrhu vládní podpora elektromobility.
  • Jak jsou na tom evropské značky.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.