Po šesti letech se nejluxusnější SUV světa dočkalo evoluční proměny. Inovovaný Cullinan dostává nové technologie, přetvaroval design a celkově prošel omlazovací kúrou. Designéři vylepšili vizáž klasického modelu, neopomněli také speciální variantu Black Badge a rozšířili možnosti individualizace v rámci programu Bespoke.

„Cullinan Series II staví na bezprecedentním úspěchu původního modelu a představuje odvážnou evoluci. Nové provedení reaguje na měnící se pravidla luxusu a nové způsoby používání, přitom však zůstává věrné základním kvalitám, které stojí za popularitou modelové řady Cullinan,“ píše se v tiskové zprávě.

Pro Rolls-Royce je první SUV v nabídce stěžejní a od chvíle, kdy se uvedlo v roce 2018 na trh, se stalo celosvětově nejprodávanější karosářskou variantou nejluxusnější značky světa. Během šesti let přitáhlo k ikonické britské automobilce novou skupinu klientů.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se inovuje interiér nejluxusnějšího SUV světa? A o kolik je dražší oproti původní verzi?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.