Po šesti letech se nejluxusnější SUV světa dočkalo evoluční proměny. Inovovaný Cullinan dostává nové technologie, přetvaroval design a celkově prošel omlazovací kúrou. Designéři vylepšili vizáž klasického modelu, neopomněli také speciální variantu Black Badge a rozšířili možnosti individualizace v rámci programu Bespoke.
„Cullinan Series II staví na bezprecedentním úspěchu původního modelu a představuje odvážnou evoluci. Nové provedení reaguje na měnící se pravidla luxusu a nové způsoby používání, přitom však zůstává věrné základním kvalitám, které stojí za popularitou modelové řady Cullinan,“ píše se v tiskové zprávě.
Pro Rolls-Royce je první SUV v nabídce stěžejní a od chvíle, kdy se uvedlo v roce 2018 na trh, se stalo celosvětově nejprodávanější karosářskou variantou nejluxusnější značky světa. Během šesti let přitáhlo k ikonické britské automobilce novou skupinu klientů.
Co se dočtete dál
- Jak se inovuje interiér nejluxusnějšího SUV světa? A o kolik je dražší oproti původní verzi?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.