Na nové auto jsou čeští zákazníci ochotni čekat, a to i déle než rok. I když předchozí pozitivní zkušenost s konkrétní značkou či modelem, úroveň bezpečnosti i úsporný provoz hrají při výběru svou roli, nakonec je to cena, jež rozhodne, které auto si český řidič pořídí. Vyplývá to z průzkumu poradenské společnosti EY, která sleduje aktuální trendy při nákupu nových i ojetých vozidel.

Průzkum EY provedla mezi automobilovými zákazníky už pošesté v řadě. Výsledky zkoumání chování českých, maďarských, ruských a tureckých řidičů odhalilo několik zajímavých zjištění jak s ohledem na zemi, ve které se studie prováděla, tak i při porovnání s provedenými průzkumy z minulých let.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se