Šetřit. A také maximálně využít ohromné investice, které koncern Volkswagen v loňském roce nasměroval napříč všemi automobilovými značkami do elektrifikace a digitalizace. Tak okomentoval plán, kterým se má firma v příštích letech řídit, její šéf Herbert Diess.
„Loňský rok nebyl jednoduchý, vynaložili jsme velké výdaje na elektrifikaci a také významně restrukturalizovali jednotlivé značky. Věříme, že to bude mít pozitivní vliv na naše budoucí výsledky,“ dodal. Firma oznámila finanční výsledky za loňský rok. A protože mnohdy nebyly zrovna pozitivní, před zveřejněním podrobných čísel Herbert Diess prohlásil, že „to nakonec dopadlo lépe, než jsme doufali“.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.