Nový Model 3 automobilky Tesla nevydělává jejímu majiteli Elonu Muskovi zdaleka tolik, kolik by mohl. Odhalila to analýza společnosti technika Sandy Munroa.

Munroovi analytici strávili rozebíráním Modelu 3 přes 6600 hodin a objevili celkem 227 věcí, které by se daly vylepšit. Auto je příliš těžké, stojí zhruba o dva tisíce dolarů více než podobný model i3 automobilky BMW a v montážním závodě vznikají dodatečné náklady. Kromě toho má Tesla ještě další rezervy, které jí stojí peníze. Elon Musk podle agentury Bloomberg na Munroovo hodnocení dá.

Munro & Associates pomáhá firmám z výrobních odvětví, a to od automobilek a loděnic až po letecký a kosmický průmysl. Jejich specializací je demontáž nových výrobků, při které zjišťují technické parametry. Na základě toho jsou pak schopní poradit firmám, jak zvýšit kvalitu a zároveň snížit technické a výrobní náklady.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • V čem Tesla dělá chyby, pokud jde o jednotlivé díly Modelu 3?
  • Jaká je výrobní cena tohoto vozu a o kolik se dá podle Munroa snížit?
  • Jaké jsou další slabiny firmy, pokud jde o automatizaci a lidský faktor?
  • A v čem má Musk oproti konkurenci navrch?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se