Automobilka Hyundai spustila reklamní kampaň na svůj nový model i30 combi z Nošovic. V televizních spotech tvrdí, že její nový model je nejlepší český kombík všech dob. Nyní zveřejnila výsledky průzkumu, na který v kampani odkazuje. Ukazuje se tak, že tvrzení stojí na internetovém dotazování vzorku 500 respondentů. Průřez dospělých Čechů v průzkumu však neměl možnost se s vozy setkat a ani je vyzkoušet. Byli vybráni jako statistický vzorek populace, nejde tedy o experty na auta. Vše zpracovávala agentura Médea Research, ta patří pod křídla společnosti Médea, která českému importérovi vozů Hyundai dělá PR i mediální agenturu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.