Škoda Auto v říjnu prodala na trzích EU a EFTA (Švýcarsko, Norsko a Island) o 2,8 procenta více nových osobních aut než ve stejném období před rokem. V porovnání s ostatními jde o malý nárůst, například všechny ostatní značky koncernu VW si vedly lépe a celý trh si polepšil o 6,2 %. Český výrobce si z něj v říjnu ukousl 4,5 %, o desetinu méně než loni.

Škoda se aktuálně potýká s výpadkem modelu Fabia, u něhož probíhá generační výměna. Druhá generace už se doprodává ze skladů a prodej té třetí (na snímku) odstartoval na prvních trzích až v průběhu listopadu. Výrazně se to projevilo například na říjnových prodejích v Česku - podrobnosti zde.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se