Pokud automobilka vyrábí hatchback, měla by ho určitě prodávat v Evropě. Ze statistik prodejů za rok 2013 totiž vyplývá, že místní řidiči jednoznačně preferují tento typ karoserie. Lídrem trhu je Volkswagen Golf s více než 470 tisíci prodanými kusy, což je oproti roku 2012 nárůst o devět procent.
Ani na dalších místech ale nenajdeme jinou karoserii. Dvojkou v Evropě je menší Ford Fiesta s 293 tisíci prodanými kusy. A po sedmi letech se dostal do top tří také Renault Clio. Znamená to pro něj meziroční nárůst o 18 procent a celkem 287 tisíc prodaných aut. I na dalších pozicích najdeme hatchbacky, až osmé místo patří pro Evropu stavěnému SUV Nissan Qashqai.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.