Automobilové Česko žilo v září vzájemným pošťuchováním dvou největších značek na českém trhu. Hyundai nejprve doporučil prodejcům vystavit vedle svých aut i škodovky, jelikož se nebojí srovnání. Škoda kontrovala tím, že krok vítá a pokusila se přesvědčit dealery konkurenta, aby její vozy i prodávali. O všem se hodně psalo a obě značky na neplacené publicitě vydělaly.

Škoda navázala na výborné letní výsledky na evropském trhu, kde se poprvé v historii dostala mezi TOP 10 značek (podrobnosti čtěte zde), a v Česku obsadila v září letos rekordních téměř 36 procent trhu. Meziročně si připsala nárůst 18 procent. Za tři čtvrtletí letošního roku drží 30,17 %, zatímco loni to bylo 30,63 %, a meziročně ztrácí necelých deset procent.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se