Základem hýčkání dobrých zákazníků automobilek jsou kvalitní asistenční služby. Některé značky k tomu pak přidávají i něco navíc. „Majitel vozu značky Lexus si při cestě po Itálii neopravitelně poškodil pneumatiku. Plášť nebyl v tu dobu v celé zemi k sehnání. Proto technik asistenční služby v Česku koupil dvě letenky – jednu pro sebe a jednu pro pneumatiku a do několika hodin byl u zákazníka a kolo opravil,“ nastiňuje jeden z příkladů David Valenta, mluvčí českého zastoupení Lexusu.

Asistenční služba je dostupná pro všechny majitele nového vozu během záruky, tedy na tři roky a za příplatek na pět let. Lexus je schopen přes asistenci zajistit ubytování v hotelu nebo v případě větší závady i letenky pro návrat domů. Pokud majitel není schopen řídit, vyšle vlastního řidiče.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se