Spolu se svým dvojčetem Citroënem C-Elysée patří Peugeot 301 zejména díky poměru ceny a prostorových parametrů k nejzajímavějším novinkám letošního podzimu. Technicky jde o identická dvojčata, která se liší pouze některými designerskými prvky. Test Peugeotu 301 tak můžete vztáhnout i na citroën. Pramálo se liší i ceníky a výbavy obou aut. Podrobné informace o nich stejně jako o prostorových a motorických parametrech obou aut můžete načerpat zde. Tentokrát se zaměříme na jízdní dojmy.

Představitelé Peugeotu neustále zdůrazňovali, že auto konstruovali na rozbité silnice rozvojových zemí, a po jízdách v okolí turecké Antalye jsem pochopil, proč. Právě na takovém podkladu Peugeot 301 exceluje. Měkce naladěné tlumiče si dokáží poradit i s hodně velkými tankodromy. Aby se ozvala od kola rána, tak musíte spadnout do menšího kráteru v asfaltu. Pohodlná jízda po děravých a záplatovaných cestách, které často nebyly ani vyasfaltované, osloví zvlášť obyvatele zapadlejších koutů České republiky obetkané špatně udržovanými silnicemi nižších tříd.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se