Nový cee´d SW nečekala od začátku testu žádná procházka růžovým sadem. V tom samém týdnu, kdy jsme ho proháněli po českých silnicích, jsme totiž zkoušeli i o třídu větší manažerský sedan BMW 318d, a tak jsme se nemohli ubránit častému vzájemnému srovnávání. Ne vždy to ale pro korejský kombík vyráběný v Žilině znamenalo problém.

Například místo za volantem nejen na nás působilo u nového cee´du SW luxusněji než uvnitř bavoráku. Na tom se shodli všichni, kdo si z auta do auta přesedli. Vyzdvihnout chci u nového cee´du hlavně cit pro detail, tedy výsadu prémiových značek. Dostal mne například nádherný digitální rychloměr, který vypadá jako analogový, ale po vypnutí auta zhasne. Nevěděl jsem, jestli dřív chválit propracovanou grafiku, skvělé, rozměrné, dokonale popsané a příjemně osvětlené ovladače s luxusně tlumeným chodem, měkké, zvuk pohlcující plasty na přístrojovce, nebo třeba tiché doklapnutí dveří. Je až neuvěřitelné, kam se během pár let dokázala korejská auta při subjektivním vnímání kvality posunout.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se