Začněme rovnou jízdními dojmy. Menší karoserie znamená bez pochyb více v zatáčkách. Peugeot 208 se totiž proti 207 nejen o 7 cm zmenšil na 3,96 m, ale zároveň až 173 kg shodil. Oblouky tak projíždí mnohem lehčeji a čiperněji než předchozí 207 i většina konkurentů.

Úplně nejvíc se zmenšil volant. Tak maličký v žádném jiném sériovém autě nenajdete. I tady méně znamená více, protože řízení Peugeotu 208 v dobrém slova smyslu připomíná motokáru. Je výrazně strmější a citlivější než u předchůdce, což přispívá k lehkosti a ovladatelnosti auta.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se