Po testu verze kombi poháněné přeplňovaným motorem 1.6 THP se dostavil i elegantní sedan, který spaluje naftu. Narozdíl od koncernového příbuzného Citroënu C5 však Peugeot končí na čtyřech válcích. Není to nic neobvyklého, v neprémiové střední třídě už šestiválec nabízí jen zmíněná C5 a Renault Laguna Coupé. Ostatně 150 kW (204 k) a 450 Nm točivého momentu jsou v rámci konkurence výborné hodnoty. Pokud se rozhodnete právě pro 2.2 HDi, individualizace je značně omezená. Motor je spojen výhradně se šestistupňovou automatickou převodovkou a výbavou GT.
Tmavošedá metalíza dobře maskuje vnější rozměry vozu, navíc kontrastuje s chromovanými prvky. Proporce se narozdíl od nepříliš vyvážené 407 podařilo sladit na jedničku. Přední převis už nepřipomíná Pinocchia, naopak krátké víko kufru s výraznou odtrhovou hranou je až nefrancouzsky sportovní. Grafika zadních světel má evokovat lví drápy. Maska a přední světlomety jsou po éře rozšklebených tlam a protažených půlměsíců vítanou změnou. Přesunutí loga do prolisu na kapotě vytváří dojem téměř prémiové značky.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.