Ghost přišel na trh v roce 2010 jako levnější alternativa k velkému modelu Phantom, letos se objevila jeho prodloužená verze, která na zadních sedadlech poskytne cestujícím takřka stejně prostoru jako větší sourozenec. Automobilka tvrdí, že na rozdíl od Phantomu by majitel tohoto vozu měl sedět za volantem a necítit se přitom jako najatý řidič.

Design modelu Ghost sice nese veškeré prvky tradiční u Rolls-Royce, například maska chladiče ale není tak mohutná a je to poprvé, kdy je plně zapuštěná do přídě. Ani tento model ale nepřišel o sošku Spirit of Ecstasy přezdívanou Emily na vrchu chladiče, kterou lze schovat do jeho útrob při zamčení auta, nebo kdykoliv si to majitel přeje. To, že Ghost částečně stojí na základu BMW řady 7, není na exteriéru samozřejmě vůbec poznat.

Uvnitř si toho už ale lze všimnout. BMW dodalo elektroniku, stejný je tedy multimediální systém vpředu i pro zadní cestující (i když se lehce změnila grafika a přibyly některé položky). Řidič má také k dispozici head-up displej, který mu promítá údaje o rychlosti nebo navigaci přímo na čelní sklo. Nechybí ani noční vidění nebo varování před opuštěním jízdního pruhu. Jinak by už ale německá technika atmosféru britského pánského klubu kazit neměla.

Vysvětlovat, že materiály použité v interiéru jsou prvotřídní, asi u takového vozu nemá smysl. Luxus jde ale ještě za hranice představ. Například koberečky jsou utkány z vlny speciálně vybraného plemena ovcí, které mají tu nejtlustší srst. Je to proto, že dámy jako spolujezdkyně si často rády sundávají střevíce, tak aby jejich nožky spočinuly co možná v nejjemnějším prostředí.